piątek, 12 kwietnia 2013

Peeling Soraya

Hej Dziewczyny!

Dziś przychodzę z recenzją peelingu morelowego z Soraya. Pewnie większości z Was jest on znany, a jeśli nie to przeczytajcie moją recenzję. :)



Opis producenta:


 


Moja opinia:

Jest to mój ulubiony peeling, którego używałam. Ładnie peelinguje twarz, oczyszcza ją i wygładza. Nie wiem czy zmniejsza pory, ale na pewno są one czyste. Z tym nawilżaniem nie wiem, bo ja nic takiego nie zauważyłam. Lubię zaraz po wykonaniu tego peelingu nałożyć maseczkę nawilżającą lub po prostu krem. Gdy dłużej pozostawiam twarz nie posmarowaną (ok. 10 min) po peealingu czuję lekki dyskomfort i ściągnięcie. Mnie nie uczulił. Używam go raz na tydzień. Ma przyjemny zapach, konsystencję oraz jak dla mnie odpowiednią ostrość. Czuć, że się tą twarz peelinguje, a później jest gładziutka, aż chce się jej dotykać ;) 
Pojemność to 150 ml, a cena to około 12 zł. Można dostać go wszędzie np. Rossman, Hebe, SuperPharm. 
Podsumowując, polecam ten peeling! Jest wart wypróbowania! :)


A Wy miałyście styczność z tym peelingiem? Jeśli tak to dajcie znać w komentarzach. A może macie inne sprawdzone peelingi? :)

Pozdrawiam,
Kasia



9 komentarzy:

  1. Uwielbiam peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi od BingoSpa. Jest również w podobnej cenie:) Polecam.
    Ja na pewno wypróbuje ten o którym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) A ja chętnie wypróbuję ten peeling z BingoSpa. Trochę już słyszałam na temat tej firmy :)

      Usuń
  2. Mam ten peeling, jeden z moich ulubionych :) Tylko, że ja go nie używam do twarzy a do ciała ;) Do twarzy lubie np. Lirene gruboziarnisty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o nim, ale na pewno się rozejrzę :)

      Usuń
  3. Nie wiem czemu ale nie lubię kosmetyków z brzoskwinią..

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten peeling, jest moim ulubieńcem i co najważniejsze nie szkodzi mojej naczyniowej cerze :) Dołączam do wiernych obserwatorek i zapraszam do siebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz chyba jakiś nowy wypuścili i postanowiłam go kupić, zobaczę jak się sprawdzi i dam znać ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*